BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 8, 2009

Rindu datang lagi!

Dua tiga hari ni emosi. Oleh itu aku mendiamkan diri. Kali ini emosi rindu. Entah mengapa, dua tiga hari ni aku begitu merindui arwah emak. Entri yang lepas sudah cerita pasal dia. Rindu datang lagi. Semalam ketika melepak dengan kawan-kawan sepejabat di surau sebelum solat zohor, adalah seorang kawan ni, dia paling tua antara kami, aku selalu bermanja dengan dia. Semalam dia meminjamkan pehanya untuk aku mengalaskan kepala seketika. Nikmatnya seperti baring di peha emak. Kakak itu tau aku amat merindui emak sebab itu dia dengan sukarela meminjamkan pehanya untuk aku mengalas kepala.

KW terima kasih. Nanti bila-bila rindu aku tumpang lagi ya.

2 comments:

Anonymous said...

Kalo takat rindu tu, biasalah...

Tapi, jgn rindu2 sangat. Nanti bengkak hati plak..ngeh3X..

Apapun,kalu teringin nak tido atas paha kita pun boleh..Tapi, ikut time la...jangan tak pasal2 ko nak landing jek tak tentu masa...ngeh3X

Mutiara Biru said...

nanti sy anta borang ya...