BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 20, 2009

Kejutan!

Aku menerima 2 kejutan sejak semalam.

Pertama, melalui seorang teman baik dikhabarkan seseorang yang tidak aku kenali sedang menyiasat tentang aku. Siapa namaku, apa statusku & bagaimana perangai aku. Teman baik dengan ikhlas hati memberi jawapan yang positif tentang aku. Tujuan seseorang yang tidak aku kenali itu telah membuatkan aku bertengkar seketika dengan yang tersayang.

Kedua, seorang sepupu lelaki telah menghubungi aku melalui telefon bimbit. Yang tidak menyedapkan hati beliau ingin berjumpa dengan aku "one by one". Oh tidak, aku rasa tidak perlu walau apa pun niat dan alasannya. Aku jujur pada yang tersayang. Aku sesekali tidak akan mengecewakan kepercayaannya pada aku selama ini.

Kedua-dua kejutan tersebut tidak memberi faedah kepada aku. Terima kasih pada yang tersayang kerana memahami. Manusia yang ingin mengambil kesempatan berada di mana-mana.

0 comments: